Technologia automatycznej analizy obrazu w chmurze, umożliwiająca monitorowanie dostępności i zgodności produktów z planogramem.
Osiągaj swoje kluczowe cele
Efektywnie zarządzaj planogramem
Dzięki technologii SmartEye utrzymywanie zgodności z planogramem nie
będzie już wyzwaniem. Właściwa ekspozycja, oparta na dobrym
planogramie powoduje, że sprzedaż rośnie nawet o 10-15%, a poziom
braków spada aż o 20%. Czytelność ekspozycji powoduje wzrost
satysfakcji klienta i zwiększa znacząco koszyk zakupowy.
Zwiększaj dostępność produktów
Braki asortymentu na półce są jedną z najczęściej wskazywanych przez klientów przyczyn zmiany ulubionego sklepu.
Zapewnij wzrost satysfakcji poprzez radykalną redukcję braków.
Podnieś jakość audytów
Przeprowadzenie audytu nigdy nie było tak szybkie i precyzyjne.
SmartEye to doskonałe narzędzie, zwiększające efektywność sprzedaży i usprawniające pracę przedstawicieli handlowych.
Uzyskaj ważne dane
Dzięki czytelnym raportom SmartEye – w prosty sposób skontrolujesz zgodność towarów z planogramem i ocenisz potencjał produktów/kategorii poprzez usystematyzowaną wiedzę o ich realnej dostępności na półce.
Dodatkowo przekonasz się, jakie usprawnienia są niezbędne do zwiększenia sprzedaży.
Wybierz optymalną metodę audytu
01.
SmartEye RemoteObraz z kamery
• Stałe monitorowanie półek sklepowych.
• Brak zaangażowania audytora
• Rozwiązanie rekomendowane dla analizy kluczowych półek.
02.
SmartEye MobileObraz z aplikacji
• Analiza dowolnych miejsc w sklepie
• Optymalizacja jakości analizy oraz czasu pracy audytorów
• Możliwość zlecenia audytorom dodatkowych zleceń
Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces - Prosty proces
Przesłanie zdjęcia
2 sposoby poboru zdjęć - z kamery lub aplikacji
Korekta
Korekta perspektywy i kadrowanie
Detekcja
Detekcja wystąpienia produktów i weryfikacja ich położenia
Raportowanie
Wygenerowanie raportów oraz wysyłka alertów
Raporty
Pozyskuj ważne dane
Dostępność produktów
Obecność i poprawność cenówek
Realizacja planogramu
Tempo i prawidłowość wdrażania nowości
Zgodność oznaczeń promocyjnych
Realizacja kontraktów promocyjnych i innych
Procentowy stopień zapełnienia półki
Czas od momentu dostawy do chwili wyłożenia produktów